Luni, 19 Aprilie 2021

Parteneri

Despre noi

„Modern SISTEM” SRL este o companie tânără care se dezvoltă dinamic. 
Noi ne specializăm în automatizarea complexă a evidenţei contabile pe bază de produse software 1С:Întreprindere. Deşi există multe oferte de automatizare, ModernSistem şi-a ocupat locul său demn pe piaţă. Un asemenea succes este atins graţie formulării iniţiale a scopului existenţei companiei: „În rezultat Dvs. obţineţi o soluţie individuală care ia în consideraţie nu numai toate particularităţile domeniului de activitate al Dvs., ci şi caracterul unic al companiei Dvs.”. 
Înfiinţarea companiei a fost rezultatul ideei privind prezentarea serviciilor de calitate în domeniul automatizării evidenţei contabile şi administrative. Majoritatea reprezentanţilor pieţei, în goana după profitul imediat, se focusează asupra creării aşa numitor „soluţii tip”. Prin aceasta se subînţelege că unul şi acelaşi produs software cu exactitate descrie toate procesele de afacere ce au loc la întreprindere. Această afirmaţie poate fi adevărată pentru evidența contabilă care este unică practic pentru toate întreprinderile şi se supune Standardelor Naţionale de Contabilitate, deşi însăşi standardul permite modificarea individuală a unor noţiuni de bază ca planul de conturi. Dacă unificarea evidenţei contabile poate fi efectuată cu ajutorul setărilor suplimentare, atunci încercarea de generalizare a evidenţei contabile în aşa mod aduce la crearea unor soluţii insuficiente, limitate sau greu de reglat şi deservit. Nemaivorbind de faptul că succesul pe piaţă a companiei-cumpărătoare a produsului software este deseori datorat aplicării în domeniul său de activitate a secretelor individuale elaborate cu ajutorul specialiştilor proprii şi din străinătate.
Procurând orice soluţie tip clientul inevitabil se va ciocni cu discordanţa între procesele de afaceri ale întreprinderii şi modelul software procurat. Pentru a atinge efectul maxim este nevoie de apelat la ajutorul în formă de consultanţă sau chiar elaborări suplimentare. Anume la această etapă apare surpriza pentru client, deoarece economisind surse pe soluţia tip generalizată acesta va fi nevoit mai apoi să achite o sumă bună pentru consultanţă, setări individuale şi cu atât mai mult pentru finisare. 
„Modern SISTEM” SRL şi-a meritat locul său pe piaţa produselor software şi graţie faptului că ea acordă atenţie suficientă fiecărui client la un preţ accesibil. Multe firme au devenit clienţi ai noştri deoarece soluţia tip, care arată atât de atrăgător la prezentare, avea multe incompatibilităţi cu specificul întreprinderilor sale. Într-o asemenea situaţie specialiştii noştri întotdeauna vin în ajutor pentru a oferi diferite tipuri de servicii. 
Primul tip de servicii este legat de implementare. Cât de însemnat n-ar fi produsul software, el nu va aduce efectul dorit fără instruirea personalului în domeniul utilizării posibilităţilor acestuia. Consultanţii noştri întotdeauna vor acorda timp şi atenţie suficientă pentru instruirea utilizatorilor nu numai în privinţa unei simple funcţionări, ci şi unei setări ale programului de sine stătător. Aceasta permite clienţilor noştri în viitor fără asistenţă să reflecte modificările politicii de evidenţă fără apelarea la ajutorul din afară. La instruire, pentru fiecare angajat se întocmeşte un grafic individual de lecţii, iar reuşita sa se înregistrează în planul general şi administratorul organizaţiei poate în orice moment vedea imaginea generală a procesului de implementare şi, în caz de necesitate, să stimuleze lucrul cât a unei, atât şi a celeilalte părţi.
Al doilea tip de servicii prestate este legat de elaborare. Aici este vorba cât despre crearea rapoartelor, reprogramarea logicii acţiunilor unor documente, atât şi despre elaborările unor module întregi de evidenţă. Anume aici se începe ceea ce se numeşte specificul întreprinderii. În scopul asigurării eficienţei maxime lucrul cu client deseori se organizează chiar în oficiul său. Aceasta ne dă posibilitatea să obţinem informaţia pentru elaborare din surse primare, să o executăm şi să o transmitem spre evaluarea şi aprobarea beneficiarului. Acest model de interacţiune ne oferă să realizăm scopurile stabilite în cel mai rapid şi calitativ mod. Sistemul de Management al Calităţii utilizat de noi în lucru ne oferă transparenţa relaţiilor. Persoanele responsabile din ambele părţi semnează cererile de elaborare şi faptele de recepţie a lucrărilor efectuate. O asemenea metodă permite sporirea considerabilă a operativităţii evidenţei comenzilor; oferă un control şi analiză regulată a lucrărilor aflate în proces de execuţie; oferă feedback cu clienţi şi ducerea unei evidenţe privind sugestiile utilizatorilor.
Caracteristicile companiei noastre atrag clienţi noi din tot felul de ramuri: producţia covoarelor, service – center de reparaţie a utilajului electric, producători de patiserie, companii de asigurări, spitale clinice, companii de leasing, centre de medicină de familie, companii de brokeraj, producători de producţie agricolă şi seminţe. Noi găsim soluţii eficiente pentru orice probleme şi oferim un instrument confortabil de control al întreprinderii Dvs.